💗Τα αγαπημενα του Δεκεμβρη💗

3:00 μ.μ.





Καλέ γειααα σας!! Αφού λοιπόν πλησιάζει και αυτός ο μήνας στο τέλος του και μαζί και το 2016 είναι η κατάλληλη στιγμή να δούμε και τα δικά μου αγαπημένα για το μήνα Δεκέμβριο.
Να περιμένετε σύντομα και blogpost για τα αγαπημένα όλης της χρονιάς! Ας ξεκινήσουμεεε...  


Προϊόντα Περιποίησης:


  • "Batiste, Dry Shampoo Plus, Heavenly Volume": Οι κοπέλες με λιπαρές ρίζες με καταλαβαίνετε, καθώς είναι αδύνατον να λουζόμαστε κάθε μέρα και τα μαλλιά μας να είναι μονίμως χωρίς όγκο. Το συγκεκριμένο ξηρό σαμπουάν απορροφάει όλη τη λιπαρότητα και χαρίζει έναν πολύ ωραίο όγκο στις ρίζες που διαρκεί όλη μέρα! Θα βρείτε ολόκληρη τη σειρά της Batiste στα Hondos Center.  Τιμή: Γύρω στα 4€. 

  • "The Body Shop, Vitamin C, Glow Boosting Moisturiser": Έψαχνα καιρό μια καλή ενυδατική και έχοντας ακούσει πολλά καλά λόγια για τη συγκεκριμένη την αγόρασα... Ε και δεν το μετάνιωσα στιγμή! Είναι κατάλληλη για ξηρές και μεικτές προς λιπαρές επιδερμίδες, καθώς είναι πολύ ενυδατική και έχει έντονη μυρωδιά εσπεριδοειδών. Κάνει το δέρμα απίστευτα μαλακό, δίνει μια βαθιά ενυδάτωση και για τους χειμερινούς μήνες τη θεωρώ ιδανική. Τιμή: 18€.

  • "Garnier Skin Active, Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire(ροζ καπάκι)": Δε θα πω πολλά για αυτό το προϊόν, αφού είναι πασίγνωστο στην ελληνική αγορά. Είναι πάρα πολύ οικονομικό, αφαιρεί ανώδυνα το μακιγιάζ , είναι στην τεράστια ποσότητα των 400ml, είναι το τρίτο μπουκαλάκι που αγοράζω, το αγαπώ! Τιμή: 6,50€. 

  • "Liposan, Lip Butter, Vanilla & Macadamia": Κάνει πολύ καλή ενυδάτωση στα χείλη, μυρίζει απίστευτα, ωστόσο θα προτιμούσα να μην ήταν σε βαζάκι, ώστε να μη χρειαζόταν εφαρμογή με το δάχτυλο, αλλά nevermind. Ας μείνουμε στο γεγονός ότι κάθε φορά που το βάζω θέλω να το φάω! Τιμή: Γύρω στα 3€.

Προϊόντα Μακιγιάζ:


  • "L'oreal Paris. Infallible 24h-Matte(11, Vanilla)": Ακόμα ένα προϊόν που προστέθηκε αυτό το μήνα στα αγαπημένα μου (και πολύ άργησε), καθώς είναι ότι ακριβώς ζητάει μια λιπαρή επιδερμίδα: είναι matte, μένει στο δέρμα μέχρι να το ξεβάψεις, έχει πολύ καλή υφή (ούτε ρευστή ούτε σα στόκος) και εκτός των άλλων καλύπτει οποιαδήποτε ατέλεια! To μόνο που έχετε να προσέξετε είναι να το ανακινείτε πριν τη χρήση για το ιδανικό αποτέλεσμα. Τιμή: Γύρω στα 13€.

  • "Physicians Formula: Butter Bronzer(Light Bronzer)": Αυτό το προϊόν απλά φέρνει το καλοκαίρι στο χειμώνα μου! Μπορείτε να δείτε και εδώ πώς το χρησιμοποιώ, ωστόσο αυτό που έχω να πω είναι πως ζεσταίνει πολύ όμορφα το πρόσωπο και κυρίως χωρίς υπερβολές. Τιμή: 18€

  • "Radiant Proffessional Make Up: Matt Lasting Lip Color (20&21)": Τα καλύτερα liquid lipsticks που έχω δοκιμάσει στην ελληνική αγορά. Δεν ξηραίνουν τα χείλη, δεν φεύγουν με καμία δύναμη, έχουν και SPF 15 και δεν περιέχουν parabens. Οι συγκεκριμένες δύο καφέ αποχρώσεις αποτελούν τις αγαπημένες μου επιλογές σε κάθε έξοδο. Τιμή: Γύρω στα 12€.

  • "Real Techniques by Sam & Nick, Blush Brush": Πολύ μαλακές, συνθετικές τρίχες, εξαιρετική εφαρμογή ρουζ, μπρόνζερ, ακόμα και πούδρας, πολύ βολική λαβή και οικονομικό! Το αγαπημένο μου πινέλο από την εταιρία και αξίζει και τα 12€ κατά τη γνώμη μου. Μπορείτε να τα βρείτε σε πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα και φαρμακεία, εγώ βρήκα ολόκληρη τη συλλογή στο φυσικό κατάστημα aromania.gr
Αυτά λοιπόν από μένα! Σας στέλνω όλες μου τις θετικές σκέψεις με το παρακάτω τραγουδάκι και τα λέμε στο επόμενο blogpost! Φιλούθκια. J

P.S: Αφήστε μου ό,τι σχόλιο θέλετε και ό,τι απορίες έχετε από κάτω, βρείτε με σε όλα τα social media, εκεί, πάνω δεξιά και κάντε εγγραφή στο blog μου, γιατί με βοηθάει.

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts