Το καθημερινο μου μακιγιαζ (οπου και οποτε)

6:38 μ.μ.


Καλέ γεια σααας!! Μπήκα κι εγώ, λοιπόν, στον κόσμο του blogging, αφού ξεμπέρδεψα με σχολείο και πανελλήνιες και ο ελεύθερος μου χρόνος είναι το λιγότερο άπλετος. Συγκέντρωσα όλα όσα με ενδιαφέρουν και είμαι πολύ χαρούμενη που μπορώ να τα μοιραστώ μαζί σας.
Για πρώτο blogpost επέλεξα κάτι που προσωπικά απολαμβάνω να βλέπω, αλλά και να διαβάζω στην ελληνική Υoutube και blogging κοινότητα, ένα απλό everyday make-up. Ας ξεκινήσουμεεε… Παρένθεση, το όπου και όποτε το αποδίδω το γεγονός πως στην καθημερινότητά μου δε βάφομαι και τόσο συχνά. Ε τώρα ας ξεκινήσουμε.

FACE



    Primer: “Catrice Cosmetics, PRIME AND FINE  (pore refining anti-shine base)”



Αφού έχουμε καθαρίσει και ενυδατώσει το πρόσωπο μας, πολύ βασικό για ένα μακιγιάζ που θέλουμε να κρατήσουμε όλη μέρα είναι μια καλή βάση. Η συγκεκριμένη όχι μόνο κρατά το μακιγιάζ άθικτο όλη μέρα, αλλά όντως κάνει και τους πόρους σχεδόν αόρατους. Επίσης έχει ένα μπόνους, καθώς είναι πολύ οικονομικό (γύρω στα 5 ευρώ).
Εφαρμογή: Το απλώνω με τα δάχτυλα μου κάνοντας έντονο μασάζ, ώστε να απορροφηθεί επιμένοντας σε μύτη, κούτελο και πιγούνι. Στη συνέχεια, πιέζω με τις άκρες των δαχτύλων μου μόνο τη μύτη και λίγο γύρω της για να καλύψω τους πόρους.


                      Foundation: “Seventeen, Natural Velvet, SPF 20 (Νο-03, Light Beize)”




Δίνω και την δική μου απόχρωση σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε. Το πρώτο make-up που δοκίμασα ποτέ μου και είμαι πολύ ικανοποιημένη για να το αλλάξω. Δίνει πολύ φυσικό αποτέλεσμα και επίσης έχει SPF, το οποίο είναι πολύ καλό για χρήση κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το αποτέλεσμα που δίνει θα έλεγα πως είναι ημί-matte, η σύσταση του είναι κανονική προς παχύρρευστη και από κάλυψη ελαφριά προς μέτρια. Η τιμή μας τα χαλάει λίγο (γύρω στα 17-18 ευρώ), όμως επειδή είναι ελληνική εταιρία και είναι και στα 50ml ισορροπεί κάπως.
Εφαρμογή: Αν βιάζομαι και πάλι θα χρησιμοποιήσω μόνο τα χέρια μου, αν το πάω χαλαρά πρώτα θα χρησιμοποιήσω το Buffing Brush από Real Techniques για να το απλώσω και στη συνέχεια το νωπό μου Beauty Blender ή οποιοδήποτε άλλο σφουγγαράκι για το τελικό φινίρισμα.


                Powder: “Rimmel London, Stay Matte Pressed Powder (001-Transparent)”




Αρκετά καλή και κάνει ό,τι ακριβώς υπόσχεται: 0 λιπαρότητα, αλλά για 2-3 ώρες. Σετάρω γρήγορα με ένα μεγάλο πινέλο την περιοχή κάτω από τα μάτια, μέτωπο, μύτη και πιγούνι και προχωράμε γρήγορα στο επόμενο βήμα.


                          Bronzer: “Physicians Formula, Butter Bronzer (Light Bronzer)”




Θα το βάλω πολύ σπάνια μόνο, αν είμαι αρκετά χλωμή ή ξυπνήσω με τσακίρ κέφια. Από τα αγαπημένα μου καλλυντικά στη συλλογή μου, πολύ φυσικό αποτέλεσμα και φανταστική, εξωτική μυρωδιά! Και πάλι με το ίδιο μεγάλο πινέλο.


                                    Blush: “MAC, SHEERTONE BLUSH (BLUSHBABY)”




Κλεμμένο από τη μεγάλη συλλογή καλλυντικών της μάνας μου, αφού δεν είχα αξιωθεί ποτέ να αγοράσω κάποιο δικό μου. Γράφει καραμπάμ, έχει ένα γλυκό ροζουλί χρώμα και είναι πασπαρτού, επειδή ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ. Εφαρμογή για ακόμα μια φορά με το μεγάλο φουντωτό πινέλο (ή κάνεις καθημερινό μακιγιάζ ή δεν κάνεις!)

EYES



                          Eyebrows: Maybelline New York, Brow Drama (Medium Brown)




Αφού έχω χτενίσει τα φρύδια μου ακριβώς στη θέση που τα θέλω (ίσιο από το τόξο και κάτω και προς τα πάνω από την αρχή του φρυδιού), περνάω με ελαφρύ χέρι και νωρίτερα έχω «στραγγίξει» το περιττό προϊόν με τη βοήθεια του στομίου.  Αρκετά καλή και οικονομική επιλογή, αν προσέξετε με την ποσότητα δεν κοκαλώνει τα φρύδια, με ενοχλεί λιγάκι η μυρωδιά της, καθώς είναι αρκετά χημική. Όσον αφορά τη δική μου απόχρωση είναι ένα taupe καφέ και νομίζω πως ταιριάζει στις περισσότερες καστανόξανθες/καστανές γυναίκες.


                         Shadows: Το μπρόνζερ που προειπώθηκε, απλώς με άλλο πινέλο

Προτιμώ να χρησιμοποιώ όσο το δυνατόν λιγότερα προϊόντα και το μπρόνζερ ως σκιά είναι μια πολύ καλή λύση.
Εφαρμογή: Με ένα blending/crease brush ακριβώς πάνω στην κόγχη και κάνω πολύ καλό σβήσιμο. (217 MAC brush)


                                               Mascara: Benefit, Roller Lash (Mini Size)




Με ή χωρίς ψαλιδάκι φρυδιών δίνει το ίδιο πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Οι βλεφαρίδες δεν κολλούν μεταξύ τους και δίνει και έναν κάποιον όγκο. Αρνούμουν να διαθέσω τόσα πολλά χρήματα σε μια μάσκαρα, άρα κατέφυγα στο μικρό μέγεθος, γιατί λυσσούσα να τη δοκιμάσω. Βρείτε τη στα SEPHORA.


LIPS

              Lip pencil: “Seventeen, Super Smooth, Waterproof & Longstay (02-Tint Pink)




Είναι ένα πολύ ωραίο nude που κολακεύει τα χείλη και πλησιάζει αρκετά το φυσικό χρώμα. Από πάνω θα περάσω ένα lip balm, εδώ συγκεκριμένα έχω της Αpivita στη μαύρη συσκευασία με το μέλι.

 

Αυτά λοιπόν από μένα! Σας στέλνω όλες μου τις θετικές σκέψεις με το παρακάτω τραγουδάκι και τα λέμε στο επόμενο blogpost! Φιλούθκια. J


P.S: Αφήστε μου ό,τι σχόλιο θέλετε από κάτω, βρείτε με σε όλα τα social media, εκεί, πάνω δεξιά και κάντε εγγραφή στο blog μου, γιατί με βοηθάει.

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts